שגרת הטיפוח שלנו היא דבר מאוד אישי ואינדיבידואלי, לא משהו שמדברים עליו סביב שולחן האוכל בשבתות ובחגים. אבל אנחנו כבר יודעים ששיתוף ופתיחות הם המפתח להצלחה, אז החלטנו לשתף אתכם ברשימה קצרה של מוצרי איפור וטיפוח, חלקם חדשים שמביאים איתם בשורה והזדמנות למשהו חדש וטוב, וחלקם כך נדמה, היו כאן מאז ומעולם ושרדו את מבחן הזמן, פשוט כי הם מעולים ואין שום סיבה להחליף סוס מנצח. מה שמשותף לכל המוצרים הללו הוא שבדקנו אותם והם באמת מקיימים את ההבטחה שלהם. אז נכון שקרם גוף שנותן glow מהמם לעור, או מסקרה שמייצרת לנו מניפת ריסים מרשימה שהופכת כל עיפעוף לפיתוי, הם לא אלה שיביאו לשלום במזרח התיכון, אבל הם בהחלט יכולים לגרום לנו להרגיש יותר טוב עם איך שאנחנו ניראות, בעודנו מתהלכות לנו פה, במזרח התיכון.

עמדו במבחן הזמן – המוצרים הקלאסיים שכולנו חייבות שיהיו לנו בבית

 

שם המוצר: Double Wear Makeup 

Double Wear Makeup - Estee Lauder

בן כמה: 22

מי מייצר אותו: Estee Lauder

מאיפה הוא מגיע אלינו: ניו יורק, ארה"ב

למה הוא מיועד: להעניק כיסוי מלא, אחידות מושלמת לעור ועמידות לאורך כל היום או הלילה.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי את מורחת אותו בבוקר ושוכחת ממנו עד הערב. את לא צריכה ללכת להציץ במראה בין פגישה לפגישה או לפדר את האף, כי את יודעת שהוא פשוט נשאר יפה על העור. בחברה מבטיחים עמידות ל-15 שעות. לא בטוח שאנחנו יכולות לתפקד 15 שעות, אבל המייקאפ כן.

במה הוא שונה מכל השאר: מעבר לזה שהוא עובד שעות נוספות, הוא באמת יוצר כיסוי מושלם של כל הפיגמנטציה והפגמים שהצטברו לנו על העור. פעם קראו לזה פני חרסינה, היום אנחנו קוראים לזה basic. זו הרי זכותה המולדת של כל אישה להיות יפה, לא?

למי הוא מתאים: לכולן. לכל סוג של עור, לכל גוון, לכל גיל ולכל אישה יש את ה- Double     Wear  שמתאים בדיוק בשבילה. מי שאוהבת כיסוי מלא של כל נזקי הזמן, השמש, העייפות והסטרס, כנראה גם מכורה ל-double wear  הקלאסי. מי שמעדיפות מרקם קליל יותר ועשיר בלחות, בטח יאהבו את Double wear light, או את Double wear Nude, שיש להם את אותן תכונות כמו לגרסה הקלאסית, רק שהם קצת יותר קלים ורכים.

למוצרי: Double Wear Makeup >>

 

שם המוצר: HYPNÔSE DRAMA

HYPNÔSE DRAMA - Lancôme

בן כמה: 15

מי מייצר אותו: Lancôme

מאיפה הוא מגיע אלינו: פריז, צרפת

למה הוא מיועד: להדגיש, הלעניק נפח ולעבות את הריסים.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי במשיכת מכחול אחת (טוב בסדר, מברשת), היא מייצרת כל כך הרבה נפח ונוכחות. ומה לעשות שהיומיום התובעני שלנו, לא תמיד מאפשר לנו לישון מספיק, לשתות מספיק מים או לנוח מספיק, והעיניים שלנו לא משקרות. המסקרה הזו יוצרת מניפה מרשימה של ריסים, וגורמת לעיניים שלנו להיראות, גם כשה שקועות עמוק בחוריהן, אחרי עוד לילה לבן.

במה הוא שונה מכל השאר: צורת הקונוס של המברשת, מאפשרת לה להגיע לכל הריסים, גם לאלה שממש קרובים לחלק הפנימי של העיניים, וזה מה שנותן לריסים body. משיכת המברשת הראשונה מעבה ומנפחת את הריסים והמשיכה השנייה, מפרידה ומסדרת אותם בדיוק מופתי.

למי הוא מתאים: לכל מי שאוהבות מראה דרמטי ורוצות ריסים מודגשים, עבים ומסודרים. ובנינו, מי לא?

למוצר: HYPNÔSE DRAMA >>

 

שם המוצר: ADVANCED GÉNIFIQUE YOUTH ACTIVATING SERUM

ADVANCED GÉNIFIQUE YOUTH ACTIVATING SERUM - Lancôme

בן כמה הוא: 10

שם החברה שמייצרת אותו:  Lancôme

מאיפה הוא מגיע אלינו: פריז, צרפת

למה הוא מיועד: לגרום לעור להיראות יותר צעיר ורענן.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי באמת אפשר לראות תוצאות אחרי שבוע אחד בלבד. חוץ מזה שהוא מגיע עם טפטפת, שמספקת כמות מדודה ומדויקת לכל שימוש, אז גם מאוד קל להשתמש בו. ועוד לא דיברנו על הריח המרענן והמרקם הנפלא, שמשאירים לנו תחושה חלקה ונעימה על העור.

במה הוא שונה מכל השאר: 14 שנות מחקר ו-197 ניסויים בפורמולות שונות הושקיעו במעבדות לנקום כדי לייצר את הסרום הזה. והפורמולות שנבחרו מכילות תמציות ביפידוס (סוג של פרוביוטיקה שאפשר גם למצוא ביוגורט), שמותחות את העור ומחדירות לו לחות, מה שהופך אותו לחלק, גמיש וזוהר.

למי הוא מתאים: לכל מי שרוצים לשמור על עור פנים רענן וקורן, בזריזות וביעילות ומבלי להרגיש שהם עובדים בזה.

למוצר: ADVANCED GÉNIFIQUE YOUTH ACTIVATING SERUM >>

 

שם המוצר: 3-Step

בן כמה הוא: 40

שם החברה שמייצרת אותו:  Clinique

מאיפה הוא מגיע אלינו: ניו יורק, ארה"ב

למה הוא מיועד: לנקות, לקלף ולהשקות את עור הפנים בלחות.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי כל אחד יכול למצוא את הערכה שמתאימה לסוג העור שלו. הפורמולות המדוייקות מתאימות לכל סוגי העור - לעור יבש, מעורב ושמנוני. ויש גם נוסחאות מצוינות שמתאימות לגברים או למי שסובלים מאקנה, שזה כבר בכלל בונוס.

במה הוא שונה מכל השאר: הכי קל לקנות ערכהאחת מוכנה ומדוייקת ולא להתחיל  להתאים את הסבון, לפילינג ולקרם. חוץ מזה, המוצר הזה הוא Straight shooter. הוא לא מתיימר לעשות קסמים, לא מבטיח להחזיר את השנים אחורה או להפוך אתנו לכפילות של ביונסה. הוא מבטיח להעניק לעור ניקוי עמוק ויסודי ולחות וזהו. ביום יום לא צריך יותר מזה.

למי הוא מתאים: לכולם. לכל סוגי העור ולכל הגילאים, כי לנקות, לקלף ולהוסיף לחות, אלה שלוש פעולות בסיסיות שנצטרך לעשות כל החיים, אז בואו לפחות נעשה אותם קצת יותר קלים.

 

חדשניים – כזה עוד לא היה

שם המוצר: RCK Body Glow

RCK Body Glow - OFRA

בן כמה הוא: 5

שם החברה שמייצרת אותו: OFRA

מאיפה הוא מגיע אלינו: פלורידה, ארה"ב

למה הוא מיועד: להעניק לעור מראה קורן, זוהר ושזוף תוך כדי יצירת מראה אחיד, וטשטוש של פגמים או חוסר אחידות. RCK מתאים לשימוש בכל אזורי הגוף והפנים. 

למה אנחנו אוהבים אותו? תהיתם פעם איך זה שכל הכוכבות בהוליווד תמיד נראות כל כך שזופות וזוהרות? ובכן, התשובה היא RCK Body Glow של עופרה. נכון שעדיין יש כאלה שלעולם לא יוותרו על מכוני שיזוף, אבל מריחה של הקרם הנעים הזה היא מהירה יותר, בריאה יותר, כלכלית יותר, והכי חשוב היא מאפשרת לנו להיראות ולהרגיש כמו הסלבס בהוליווד, כל יום ובכל מקום.

במה הוא שונה מכל השאר: בנוסף לכל הזוהר הזה, הוא גם מזין ומעשיר את העור, בשמנים ומינרלים כמו שמן שקדים וויטמין C. חוץ מזה, אין שום סיכוי שהוא ילכלך את השמלה הלבנה שלך, אז הוא מושלם לכלות נוצצות.

למי הוא מתאים: לכל מי שרוצים להוסיף קצת זוהר ליום יום, גם אם לא הזמינו אותם  לצעוד על השטיח האדום.

למוצרי: RCK Body Glow >>

 

שם המוצר:  EVEN STEVEN

EVEN STEVEN - THE BALM

בן כמה הוא:   שנתיים

שם החברה שמייצרת אותו:  The Balm

מאיפה הוא מגיע אלינו: לוס אנג'לס, ארה"ב

למה הוא מיועד: להעניק כיסוי לעור הפנים, להסתיר את הפגמים ולהוות בסיס טוב לאיפור.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי הוא מוקצף, מה שיוצר מרקם כל כך אוורירי וקליל, שנמרח בטבעיות ומתמזג עם העור באופן מושלם. הממיקאפ הזה מייצר מראה יומיומי ולא מתאמץ, והכי כיף שהוא גם מצליח לשמור על המראה הזה לאורך כל היום.

במה הוא שונה מכל השאר: צריך ממש קמצוץ של חומר כדי להשיג כיאחיד ומושלם. חוץ מזה, שיש לו גוון מאט שמונע את המראה המבריק והשמנוני שנוצר בדרך כלל, אחרי כמה שעות והוא גם לא מתייבש על העור.

למי הוא מתאים: אם יש לכם עור רגיל עד שומני, הוא מושלם בשבילכם. לבעלי עור יבש, כדאי לערבב אותו עם קצת לחות לפני שאתם מורחים אותו על העור.

למוצרי: EVEN STEVEN >>

 

שם המוצר: Prime And Fine Make Up Transformer Drops Lightening

Prime And Fine Make Up Transformer Drops Lightening - Catrice

בן כמה הוא: שנתיים

שם החברה שמייצרת אותו: Catrice

מאיפה הוא מגיע אלינו: פרנקפורט, גרמניה.

למה הוא מיועד: להבהיר או להכהות את גוון המייקאפ.

למה אנחנו אוהבים אותו?  קרה לכם פעם שקניתם מייקאפ בהמון כסף וכשהגעתם הביתה, גיליתם שהגוון כהה או בהיר מדי בשבילכם? איזה מבאס זה, נכון? בדיוק בגלל זה אנחנו ממש אוהבים את הטיפות מהטריפות האלו, שמאפשרות לנו לדייק את גוון המייקאפ שלנו, לכדי שלמות.

במה הוא שונה מכל השאר: הטיפות האלה מאפשרות לנו לשחק עם הגוון של המייקאפ ולהציל כל מייקאפ שלא מתאים בול לגוון של העור שלנו. חוץ מזה, ככה אפשר להדגיש אזורים מסוימים בפנים, כמו עצמות הלחיים ולעשות קצת sculpting לפנים.

למי הוא מתאים: לכל מי שמשתמש במייק אפ נוזלי, כי הוא לא עובד עם מייקאפ במרקם קרמי, זה פשוט לא מתערבב

למוצרי: Prime And Fine Make Up Transformer Drops Lightening >>

 

שם המוצר: HD Liquid Coverage Foundation

HD Liquid Coverage Foundation - Catrice

בן כמה הוא: שנתיים

שם החברה שמייצרת אותו: Catrice

מאיפה הוא מגיע אלינו: פרנקפורט, גרמניה.

למה הוא מיועד: להעניק כיסוי חלקי עד מלא לעור הפנים, וליצור מראה טבעי.

למה אנחנו אוהבים אותו? כי הוא מרגיש ממש כמו עור שני, קליל וכמעט בלתי מורגש. המייקאפ הזה מאפשר לכל אחד לבחור את רמת הפיזור שלו, מה שמשפיע על הרכות של הלוק שמתקבל. קצת כמו בטכנולוגיית HD שמשפיעה על החדות של מה שאנחנו צופים בו, ומכאן כנראה מקור השם.    

במה הוא שונה מכל השאר: הוא מגיע עם פיפטה, שמאפשרת לנו לקחת כמות מדודה של מייקאפ כל פעם, מבלי ללכלכך את הידיים, מה גורם לכל התהליך להיות יותר מהיר, נקי ומסודר.

למי הוא מתאים: לכל מי שאוהבים מראה מאט, שנראה הטבעי ובלתי מתאמץ.

למוצרי: HD Liquid Coverage Foundation >>