הנתון הוא שמספר הנשים שחיות כיום על פני כדור הארץ הוא כ-3.6 מיליארד. כל אישה חיה במציאות שונה, מגיעה מרקע שונה, לכל אישה יש מסלול חיים שונה, הרגלים ואמונות שונות, אבל דבר אחד משותף לכולן – כולן, אבל כווווולן רוצות להיות יפות

מצד אחד אנחנו רוצים להיות הכי נכונים ומעודכנים שיש, ומצד שני חשוב לנו לשמור על ‏האינדיבידואליות שלנו ולא סתם ללכת עם הזרם. ב-‏PRETTY BY FLORMAR‏, הבינו את העניין זה, והם עושים הכל כדי שנצליח לשלב בין השניים. ‏מדובר במותג איפור צעיר ורענן, שממש רוצה שנחקור את ‏עולם הביוטי דרך העיניים שלנו. PRETTY מציעה לנו מוצרי איפור וטיפוח בקשת רחבה של צבעים וטקסטורות, כדי שלא משנה מה צבע העור שלנו, ומה אנחנו אוהבים להרגיש כשאנחנו מורחים משהו על הפנים, כולנו נמצא משהו שמתאים לנו ונוכל להיראות ולהרגיש הכי גורג'ס שרק אפשר.

  1. יופי כזכות יסוד
    ב-PRETTY משתדלים להיות כמה שיותר נגישים עבורנו, בלי קשר למה שקורה ‏בחשבון הבנק שלנו. מעבר למחירים שממש מזמינים אותנו להתנסות, גם הסגנון של ‏המוצרים, שפע הצבעים והכיוונים ה-לא הכי קונבנציונאליים- שלהם, מתאימים לכל מי שצעיר, בעיקר בראש.
  2. אפשרויות וריגושים – זה מה שאנחנו רוצים
    ב-PRETTY לא מפחדים להשתגע קצת‏ ופורסים בפנינו עולם חדש של צבעים, לחלקם אנחנו מורגלים ולחלקם ממש לא, אבל באמצעותם נמצא את הדרך לספר את ‏הסיפור שלנו. כדי שכולנו נמצא את מה שנכון לנו באופן אישי, נותנים לנו המון אופציות לבחור מהן. יש להם 14 גוונים ‏שונים של מייקאפ, עם צבעים ומרקמים שונים. ‏למעלה מ-30 גוונים של צלליות לעיניים בצבעים הורסים, וכשמגיעים ‏למוצרים לשפתיים זה כבר ממש לונה פארק. עם למעלה מ-100 שפתונים, גלוסים ‏ועפרונות לשפתיים בצבעים ובמרקמים שונים, לא משנה עם איזה מצב רוח התעוררנו בבוקר, ל-PRETTY יש תשובה.‏
  1. מעודדים אותנו להתנסות
    ב-PRETTY‏ מאמינים שהדרך הטובה ביותר לגלות מה הכי מתאים לנו ומה יכול לשקף את מי ‏שאנחנו, היא פשוט לנסות. הם רוצים שנעז ונשלב בין הסוגים השונים של הצבעים והמוצרים ‏שלהם, עד שנמצא את הלוק שהוא הכי אנחנו. ואם במקרה למישהו יתחשק לתעד את כל זה ‏ולשתף את כולם בשגעונות שלו, כמו נניח - ‏Alina Senkovich‏ או ‏Ceyhan ‎Başlangıç‏, אז יאללה, לכו על זה.‏
  2. הבת הקטנה והשובבה
    PRETTY‏ היא חברת בת של ענקית האיפור והטיפוח FLORMAR, שהוקמה במילאנו ‏לפני 70 שנה. הרעיון פה הוא להנגיש מוצרי יופי שווים לכולם, לא רק לאלפיון העליון. ומכיוון ‏ש- PRETTY מסתמכת על הניסיון והידע של חברת האם, היא יודעת לעשות את זה נכון, מהר ובלי יותר מדי פלברה.‏
    לפלורמר יש מוניטין מעולה לא רק בקרב חובבות איפור, אלא גם בחוגים של מאפרים מקצועיים, כאלה שיודעים מה הם רוצים ולא מתפשרים על איכות ועמידות המוצר.
    ממוצרים לכל סוגי העור, מהרגיש ביותר ועד לעור יבש, מעורב או שמנוני, כל השלבים שהמוצר עובר עד שהוא מגיע לידיים שלנו מלווים ‏בביקורת קפדנית, חיצונית ופנימית, במעבדות הכי מתקדמות באירופה וכמובן ששום מוצר לא מנוסה על בעלי ‏חיים. אבל מה שהופך את החברה הזו לשובבה, זו סביבת העבודה המאפשרת גם לעובדים לשחק ולהתנסות במוצרים. כיף להם. אצלינו צ'ופר לעובדים זה בורקסים בימי חמישי.
  3. ומה עם חוש המישוש
    ברור שאיפור צריך להיראות טוב, אבל הוא צריך גם להרגיש טוב, כי מי רוצה להסתובב עם מייק אפ שמתפורר או מסקרה שמגרדת? ב-PRETTY, העיסוק בתחושה לא פוחת מהעיסוק בצבע. קחו לדוגמה את ה-‏BB Cream‏ שלהם. קרם בשילוב ‏עם מייק אפ שמתאים לכל סוגי העור, מרגיש קל ונעים ויוצר מראה צעיר ורענן, כזה של ללכת עם ‏ולהרגיש בלי. הוא מגיע בחמישה גוונים שונים, כך שכל אחד מאתנו כבר ימצא את ‏הגוון שהכי מדויק בעבורו. ובכלל שני מוצרים באחד זה תמיד כיף (וחסכוני), במיוחד בבוקר.‏

 

לרכישה ממגוון מוצרי pretty >