אנו מבצעים משלוחים לרוב חלקי הארץ. כאן אפשר לבדוק אם היישוב שלך מופיע ברשימת היישובים אליהם רשת Be מבית שופרסל מבצעת משלוחים

מתי אפשר לקבל את המשלוח?

בחירה של זמן הגעת המשלוח תתבצע בסיום תהליך הקנייה, בעמוד הקופה.

שימו לב - זמני המשלוח האפשריים נתונים לשינויים.

כדי שנוכל לספק את המוצרים בזמן, הזמנה חדשה חייבת להתבצע עד חמש שעות לפני זמן המשלוח הרצוי, ובהתאם לזמנים הפנויים. עדכון הזמנה קיימת חייבת להתבצע עד חמש שעות לפני זמן המשלוח שנקבע בסיום תהליך הקנייה.

כמה עולה משלוח?

בקנייה בסכום של עד - 750 ש"ח, עלות המשלוח היא 30 ש"ח.

בקנייה בסכום של עד  - 750 ש"ח לאיסוף עצמי, עלות הליקוט היא 15 ש"ח.

בקנייה בסכום של מעל - 750 ש"ח, משלוח או איסוף עצמי יעלו עשרה ש"ח.

*דמי השירות יקבעו סופית לפי הסכום לתשלום, ביום המשלוח.

החזרות והחלפות

קנית, התחרטת? אין בעיה.

אפשר להחזיר פריט שנרכש בסניפי הרשת או אונליין. רק צריך לזכור להביא את חשבונית הקנייה או פתק ההחלפה, ולעשות זאת עד 14 ימים מתאריך הקנייה. ההחזרה/החלפה תתבצע בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית.

את המוצרים הבאים לא ניתן להחזיר או להחליף:

  • א. תרופות, תכשירים ותוספי תזונה
  • ב. הלבשה תחתונה, כולל בגדי ים
  • ג. כרטיס מתנה (Gift Card)
  • ד. תרכובות מזון לתינוקות, מלבד המותג הפרטי של שופרסל
  • ה. מוצרים שנמכרים במבצעי הוזלה מיוחדים
  • ו. מוצרי בישום

ביטול עסקה/הזמנה

אפשר לבטל עסקה (כולל מוצר שניתן במתנה) בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 למוצרים שמחירם מעל 50 ₪.

ביטול העסקה יבוצע עם הצגת חשבונית או הוכחת קנייה ובתנאי:

  1. שלא נעשה שימוש במוצר ושהוא מוחזר באריזתו המקורית.
  2. שהביטול יתבצע בתוך 14 ימים מתאריך הקנייה.
  3. שהמוצר לא נכלל ברשימת המוצרים שלא ניתן להחזיר או להחליף, המוצגים מעלה.

אחריות למוצרים

האחריות למוצרים מוענקת וממומשת על ידי ספקי המוצרים וכפופה לתנאים הקבועים בתעודת האחריות (ככל שקיימת למוצר), ובכפוף לכל דין.