דף שאלות ותשובות

החשבון שלי
  • איך פותחים חשבון באתר?

    זה ממש פשוט. בפינה הימנית העליונה של המסך מופיעה התמונה הזו – צלמית משתמש

    לוחצים עליה ובחלונית שנפתחה, לוחצים על "הרשמה מהירה". מגיעים לעמוד ההרשמה למועדון שלנו. ממלאים את הפרטים במדויק (כדי שנדע לאן לשלוח את המוצרים, ואיך לעדכן אתכם במקרה שמשהו חסר), לוחצים על צרפו אותי ו...אתם בפנים!

  • איך מתחברים לחשבון באתר?

    בפינה הימנית העליונה של המסך מופיעה התמונה הזו – צלמית משתמש

    כדי להתחבר, לוחצים עליה וממלאים את הפרטים בחלונית שנפתחה.

    הפרטים שצריך למלא הם מספר תעודת הזהות שלך ומספר חבר המועדון. אם יש לך כרטיס אשראי של שופרסל, אפשר למלא את 4 ספרות האחרונות של כרטיס האשראי במקום מספר חבר המועדון.

  • לא הצלחתי להתחבר/החשבון שלי נחסם

    יכול להיות ששכחת את הסיסמה או את מספר חבר המועדון? אם זה המצב, יש הוראות ממש פה למטה, בתשובה הבאה.

    יכול להיות שנחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה. אנחנו מבצעים את החסימה כדי להגן על החשבון שלך, למקרה שמישהו אחר ניסה להיכנס אליו. במקרה כזה, צריך לפנות טלפונית לשירות הלקוחות שלנו והם כבר ידעו איך לשחרר את החסימה.

  • שכחתי סיסמה או מספר חבר מועדון

    במייל שנשלח מיד לאחר שהצטרפת למועדון, מופיע מספר חבר המועדון שלך.

    אם אין לך את המייל או ששכחת סיסמה, אפשר לשחזר אותם דרך האתר. פשוט לוחצים על הקישור של "שכחת את מספר חבר המועדון?" בחלונית ההתחברות לאתר, ואנחנו כבר נסביר איך לשחזר את הסיסמה או את מספר חבר המועדון משם.

  • איך אפשר לעדכן פרטים אישיים (כתובת, מייל, מספר טלפון)?
    אפשר לעדכן את כל הפרטים האישיים שלך דרך האזור האישי שלך באתר. אחרי שהתחברת.
מוצרים
  • אילו מוצרים אתם מציעים באתר?

    רשת Be מתמחה בחמישה תחומים מרכזיים:

    קוסמטיקה ובישום - כל מה שצריך כדי להיראות ולהריח מדהים: בשמים, איפור ותכשירי טיפוח לפנים ממגוון עצום של מותגים.

    טיפוח והיגיינה - כל מה שצריך כדי להתרענן: מוצרי טיפוח לגוף, היגיינה נשית, היגיינת הפה, תכשירים לשיער ועוד.

    תינוקות - כל מה שצריך לקטנטנים ולקטנטנות: חיתולים, מזון תינוקות, מוצצים, בקבוקים, מוצרי רחצה וטיפוח. בקיצור, כל מה שצריך כתינוק חדש מצטרף למשפחה.

    טבע ובית מרקחת - כל מה שצריך כדי להרגיש טוב: תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, ויטמינים ותוספי מזון.

    מחלקת בית ומשפחה - כל מה שצריך לבית מתוקתק: מזון, מוצרי טקסטיל, מוצרי Bath & body ומגוון מוצרים משלימים שצריך בכל בית.

  • איך אפשר לחפש מוצר ספציפי באתר?

    בראש כל דף, מופיע שדה חיפוש שבתוכו אפשר לחפש לפי שם המוצר.
    אפשר גם להיעזר בקטגוריות המוצרים שלנו, לחיפוש כללי יותר.

  • איך אפשר לבדוק אם מוצר מסוים נמצא במלאי?
    פשוט נכנסים לעמוד המוצר המבוקש. אם המוצר מוצג למכירה, הוא זמין. אם לא, יהיה כתוב עליו שאזל המלאי.

  • איך אפשר לבדוק אם מוצר שבחרתי הוא מוצר שדורש מרשם רופא?

    כל הפריטים שנמכרים באתר Be לא דורשים מרשם רופא.

    ברגע שנתחיל למכור תרופות שדורשות מרשם, נעדכן אתכם. מבטיחים.

  • מה עושים אם מוצר/ים חסר/ים במלאי?
    תמיד אפשר להרים טלפון לשירות הלקוחות, והם יבדקו אם המוצר שאתם מחפשים זמין בסניף מסוים ויוכלו לבקש שישמרו לכם אותו, אם תרצו. אם אין להשיג את המוצר שאתם מחפשים באף אחד מהסניפים, הם ידעו להגיד לכם את זה, שלא תחפשו סתם.

  • האם יש פיצ'ר של עדכון על מוצר שחזר למלאי?
    אין לנו אפשרות לעדכן אתכם באופן אוטומטי כשמוצר חוזר למלאי, אבל אחלה רעיון. רשמנו לנו.
מבצעים

 

  • איפה אפשר לראות את כל המבצעים שיש עכשיו?
    ניתן לראות את המחירים החמים באתר ובחנויות בעמוד הבא

  • איך אפשר לקבל עדכונים על מבצעים והטבות?
    בתחתית כל דף באתר, מופיע אזור בו אפשר להירשם לניוזלטר שלנו שכולל עדכונים על מוצרים חדשים ומבצעים מעניינים. תמיד אפשר לבטל את ההרשמה אם ימאס לך מתישהו (אבל לא נראה לנו שזה יקרה, כי הוא ממש שווה...).

  • איך אפשר לדעת אם מוצר שבחרתי משתתף במבצע?
    אפשר לראות מעין תג על תמונת המוצר שיציין שהמוצר בהנחה. בנוסף, אפשר לראות את המחיר הקודם של המוצר, שיצוין לצד המחיר החדש והמוזל.

  • איך אפשר לבדוק אם מוצר מסוים יהיה במבצע בעתיד הקרוב?
    אנחנו שולחים ללקוחות שלנו עדכונים על מבצעים במייל. בנוסף, אפשר לראות את הקופונים האישיים שלך באזור האישי באתר, לאחר ההתחברות.

  • המוצר שקניתי היה אמור להיות במבצע אבל לא קיבלתי את ההנחה. מה אפשר לעשות?

    אוקיי, בואו נבדוק מה קרה. יש לנו כמה סוגים של מבצעים:

    1. מבצעים כלליים ברשת שהם אוטומטיים והמחירים שלהם מעודכנים במערכת.

    2. מבצעים בלעדיים לקונים אונליין.

    3. מבצעים לחברי מועדון שופרסל. יש מבצעים של שופרסל אונליין ויש מבצעים שבהם צריך לטעון קופון. תוכלו לראות את ההנחה תגיעו לשלב ה-check out.

    בכל מקרה, אם קרה שהובטחה לכם הנחה ומשום מה לא קיבלתם אותה, תשלחו לנו הודעה בצור קשר, או תתקשרו לשירות הלקוחות שלנו. הם ידעו איך לעזור לכם.

הזמנות ומשלוחים
  • מה מדיניות המשלוחים והאספקה של Be?
    את מדיניות המשלוחים שלנו אפשר למצוא כאן

  • כמה עולה משלוח?
    אז ככה:
    בקנייה בסכום של עד - 750 ש"ח, עלות המשלוח היא 30 ש"ח.
    בקנייה בסכום של עד - 750 ש"ח לאיסוף עצמי, עלות הליקוט היא 15 ש"ח.
    בקנייה בסכום של מעל - 750 ש"ח, משלוח או איסוף עצמי יעלו עשרה ש"ח.
    לתשומת לבכם, דמי השירות יקבעו סופית לפי הסכום לתשלום, ביום המשלוח.

  • מתי המשלוח שלי יגיע?
    כשביצעת את ההזמנה, בחרת זמן למשלוח שמורכב מתאריך וטווח של 3 שעות, למשל: 22.07, 11:00 – 14:00. זה אומר שהמשלוח שלך צפוי להגיע ב - 22 ביולי, בין השעות 11:00 ל- 14:00.

    המשלוח שלך יגיע בהתאם לבחירת חלון זמן המשלוחים שבחרת בעת ביצוע ההזמנה. חלונות הזמן המופיעים לבחירה הם בהתאם לזמינות הסניף ממנו יוצאים המשלוחים ישירות אליך.

    אנו כל הזמן עושים את מרב המאמצים להגדלת חלונות הזמן ואפשרויות בחירת המשלוחים לנוחיותך.

  • איך אפשר לתקן או לשנות הזמנה שכבר עשיתי?
    אין בעיה אפשר לתקן או לשנות הזמנה, רק תקפידו לעשות את זה עד חמש שעות אחרי שביצעתם אותה. אחרת יש מצב שהיא כבר בדרך אליכם.

  • ההזמנה שלי לא הגיעה, מה עושים?
    מוזר. תרימו לנו טלפון לשירות הלקוחות ונבדוק מה קרה להזמנה שלכם.

  • ההזמנה שלי הגיעה, אבל יש בה פריט/ים חסר/ים או פגומ/ים
    אוקיי. תרימו טלפון לשירות הלקוחות שלנו והם ידאגו שהמוצר החסר או הפגום יגיע אליכם הביתה, מיד.

  • איך יודעים מה מספר המעקב של ההזמנה שלי?
    במייל שקיבלת, זה שמאשר את ההזמנה שלך, יופיע מספר ההזמנה לבירורים.

  • אפשר להגדיר מספר כתובות למשלוח (למשל – אחת לבית ואחת למשרד)?
    לצערנו אי אפשר להגדיר יותר מכתובת אחת למשלוח בשלב זה. אם זה ישתנה, נעדכן אתכם. 

  • איך אדע אם ההזמנה שלי מוכנה לאיסוף מהחנות?
    כשסיימת את הקניות שלך באתר ובחרת באפשרות של איסוף עצמי, נפתחה לך רשימה של זמנים שבהם אפשר לאסוף את הקניות. הזמן שסימנת ברשימה, הוא הזמן שבו הקניות שלך יחכו לך בסניף.

  • אפשר לבטל הזמנה שביצעתי?
    ניתן לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה לכל המאוחר עד 5 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן של ההזמנה או בימים א' – ה' עד השעה 15:00, בימי שישי וערבי חג עד השעה 06:00.

    ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע באתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני.

  • איך אפשר להחזיר/להחליף מוצר שקניתי באתר?
    במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים שהתקבלו למוצרים שהוזמנו או במקרה של חוסר שביעות רצון מהמוצרים שהתקבלו, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (מתקלקלים או מתכלים) ניתן להחזיר תוך 28 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.

  • המשלוחים מגיעים לכל הארץ?
    אפשר לבדוק אם היישוב שלך מופיע באזורי  המשלוחים שלנו.

  • מי יספק את ההזמנה שעשיתי? יש שם וטלפון במקרה שארצה ליצור קשר?
    כל הזמנה שביצעת אונליין נתמכת על ידי שירות הלקוחות שלנו. אפשר להרים להם טלפון. המספר הוא: 09-8926003.
תשלומים ואבטחה
  • מה שיטות התשלום שאפשר להשתמש בהן באתר?
    אפשר לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי, כולל כרטיס האשראי של שופרסל - לאומי ושופרסל - קל. קנייה במעל 300 ש"ח, אפשר לחלק עד לשלושה תשלומים ללא ריבית.

  • האם בטוח להשתמש בכרטיס אשראי באתר שלכם?
    בטח שבטוח. אנחנו משתמשים בכלי האבטחה החזקים ביותר שיש. חברת – Norton secured מספקת לנו אותם. אתם מוזמנים לקרוא עליהם.
עגלת הקניות
  • למה מעבירים אותי לשלם באתר של שופרסל?
    מכיוון שאנחנו חברת בת של שופרסל, הממשק שלנו יושב על אותה מערכת. לכן שלב הסליקה מתבצע באתר שופרסל. זה טוב כי זה אומר שיש לנו מערכת חזקה, מאובטחת, מוכחת ויש עם מי לדבר ועל מי לסמוך.
בית מרקחת
  • אפשר להזמין תרופות ללא מרשם עם שליח עד הבית?
    לצערנו אי אפשר להזמין תרופות אונליין. נודיע לכם אם זה ישתנה.

  • אפשר להחזיר תרופות?
    על פי חוק, אי אפשר להחזיר תרופות, סורי.
האתר שלנו נמצא בהרצה. אם יש לכם שאלות שלא מופיעות במאגר השאלות שלנו, שילחו לנו אותן.
מבטיחים להחזיר לכם תשובה כמה שיותר מהר.
Be Team
עבור לראש הדף

רשימת דיוור

תודה שנרשמת לניוזלטר. בקרוב יגיעו אליך העדכונים הכי שווים שלנו.

איזה כיף

שירות לא זמין

מצטערים השירות לא זמין כעת

סגור