Be FAQ - שאלות ותשובות
- איך פותחים חשבון באתר?
זה ממש פשוט. בפינה הימנית העליונה של המסך מופיעה התמונה הזו – 
לוחצים עליה ובחלונית שנפתחה, לוחצים על "הרשמה מהירה". מגיעים לעמוד ההרשמה למועדון שלנו. ממלאים את הפרטים במדויק (כדי שנדע לאן לשלוח את המוצרים, ואיך לעדכן אתכם במקרה שמשהו חסר), לוחצים על צרפו אותי ו...אתם בפנים!
- איך מתחברים לחשבון באתר?
בפינה הימנית העליונה של המסך מופיעה התמונה הזו – 
כדי להתחבר, לוחצים עליה וממלאים את הפרטים בחלונית שנפתחה.
הפרטים שצריך למלא הם מספר תעודת הזהות שלך ומספר חבר המועדון. אם יש לך כרטיס אשראי של שופרסל, אפשר למלא את 4 ספרות האחרונות של כרטיס האשראי במקום מספר חבר המועדון.
- לא הצלחתי להתחבר/החשבון שלי נחסם
יכול להיות ששכחת את הסיסמה או את מספר חבר המועדון? אם זה המצב, יש הוראות ממש פה למטה, בתשובה הבאה.
יכול להיות שנחסמת אחרי מספר ניסיונות כניסה. אנחנו מבצעים את החסימה כדי להגן על החשבון שלך, למקרה שמישהו אחר ניסה להיכנס אליו. במקרה כזה, צריך לפנות טלפונית לשירות הלקוחות שלנו והם כבר ידעו איך לשחרר את החסימה.
- שכחתי סיסמה או מספר חבר מועדון
במייל שנשלח מיד לאחר שהצטרפת למועדון, מופיע מספר חבר המועדון שלך.
אם אין לך את המייל או ששכחת סיסמה, אפשר לשחזר אותם דרך האתר. פשוט לוחצים על הקישור של "שכחת את מספר חבר המועדון?" בחלונית ההתחברות לאתר, ואנחנו כבר נסביר איך לשחזר את הסיסמה או את מספר חבר המועדון משם.
- איך אפשר לעדכן פרטים אישיים (כתובת, מייל, מספר טלפון)?
אפשר לעדכן את כל הפרטים האישיים שלך דרך האזור האישי שלך באתר. אחרי שהתחברת.
- אילו מוצרים אתם מציעים באתר?
רשת Be מתמחה בחמישה תחומים מרכזיים:
קוסמטיקה ובישום - כל מה שצריך כדי להיראות ולהריח מדהים: בשמים, איפור ותכשירי טיפוח לפנים ממגוון עצום של מותגים.
טיפוח והיגיינה - כל מה שצריך כדי להתרענן: מוצרי טיפוח לגוף, היגיינה נשית, היגיינת הפה, תכשירים לשיער ועוד.
תינוקות - כל מה שצריך לקטנטנים ולקטנטנות: חיתולים, מזון תינוקות, מוצצים, בקבוקים, מוצרי רחצה וטיפוח. בקיצור, כל מה שצריך כתינוק חדש מצטרף למשפחה.
טבע ובית מרקחת - כל מה שצריך כדי להרגיש טוב: תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, ויטמינים ותוספי מזון.
מחלקת בית ומשפחה - כל מה שצריך לבית מתוקתק: מזון, מוצרי טקסטיל, מוצרי Bath & body ומגוון מוצרים משלימים שצריך בכל בית.
- איך אפשר לחפש מוצר ספציפי באתר?
בראש כל דף, מופיע שדה חיפוש שבתוכו אפשר לחפש לפי שם המוצר.
אפשר גם להיעזר בקטגוריות המוצרים שלנו, לחיפוש כללי יותר.
- איך אפשר לבדוק אם מוצר מסוים נמצא במלאי?
פשוט נכנסים לעמוד המוצר המבוקש. אם המוצר מוצג למכירה, הוא זמין. אם לא, יהיה כתוב עליו שאזל המלאי.
- איך אפשר לבדוק אם מוצר שבחרתי הוא מוצר שדורש מרשם רופא?
כל הפריטים שנמכרים באתר Be לא דורשים מרשם רופא.
ברגע שנתחיל למכור תרופות שדורשות מרשם, נעדכן אתכם. מבטיחים.
- מה עושים אם מוצר/ים חסר/ים במלאי?
תמיד אפשר להרים טלפון לשירות הלקוחות, והם יבדקו אם המוצר שאתם מחפשים זמין בסניף מסוים ויוכלו לבקש שישמרו לכם אותו, אם תרצו. אם אין להשיג את המוצר שאתם מחפשים באף אחד מהסניפים, הם ידעו להגיד לכם את זה, שלא תחפשו סתם.
- האם יש פיצ'ר של עדכון על מוצר שחזר למלאי?
אין לנו אפשרות לעדכן אתכם באופן אוטומטי כשמוצר חוזר למלאי, אבל אחלה רעיון. רשמנו לנו.
-
שירות Be express מציע כמה אפשרויות שילוח:
- שירות איסוף עצמי – איסוף מסניפי נבחרים. לרשימת הסניפים המאפשרים איסוף עצמי, לחץ/י כאן >
בתהליך סגירת ההזמנה תוכלו לבחור סניף מתוך רשימת הסניפים הנותנים את השירות.
- שירות שילוח עד הבית באמצעות חברת השליחויות Gett Delivery
אנו מבצעים משלוחים מסניפים נבחרים ליעדים מוגדרים. להלן רשימת אזורי השירות של סניפי המשלוחים
ישובים שאינם נכללים ברשימה זו, לא ניתן בשלב זה להזמין אליהם משלוח עד הבית.
מועדי איסוף ומשלוח
איסוף ההזמנה מהסניף:
בימי חול, הזמנות שייקלטו עד השעה 14:00 יהיו מוכנות לאיסוף מהסניף באותו היום.
בימי ו' וערבי חג - הזמנות שייקלטו עד השעה 10:00 יהיו מוכנות לאיסוף מהסניף באותו היום.
משלוח עד הבית (מתוך רשימת הסניפים המאפשרים שירות זה):
בימי חול, הזמנות שייקלטו עד שעה 14:00 יופצו למזמינים באותו היום.
בימי ו' וערבי חג - הזמנות שייקלטו עד השעה 10:00 יופצו למזמינים באותו היום.
הזמנות שייקלטו לאחר השעות המצויינות מעלה יטופלו ביום העסקים הבא.
כמה עולה השירות?
ניתן לאסוף את ההזמנות מהסניף, או לקבל אותן מחוץ לסניף ישירות לרכב, השירות ללא עלות.
משלוח עד הבית - 25 ₪. המשלוחים זמינים מסניפים וליעדים נבחרים.
• מסניף בן יהודה תל אביב ניתן להזמין משלוח לתל אביב, רמת גן וגבעתיים
• מסניף מיקדו סנטר, תל ברוך ניתן להזמין משלוח לתל אביב
• מסניף קניון שרונים, הוד השרון ניתן להזמין משלוח להוד השרון וכפר סבא
• מסניף קניון עזריאלי חיפה ניתן להזמין משלוח לחיפה
• מסניף קניון עזריאלי קריית אתא ניתן להזמין משלוח לקריות
• מסניף הרצליה ניתן להזמין משלוח להרצליה ורעננה
• מסניף אמות באר שבע ניתן להזמין משלוח לבאר שבע
• מסניף קניון סביונים ביהוד ניתן להזמין משלוח ליהוד, אור יהודה וקריית אונו
• מסניף קניון בת ים ניתן להזמין משלוח לבת ים, חולון ואזור
• מסניף אשדוד סיטי באשדוד ניתן להזמין משלוח לאשדוד
• מסניף חיפה פנורמה ניתן להזמין משלוח לחיפה ונשר
• מסניף נתניה שדרות בנימין ניתן להזמין משלוח נתניה בלבד
• סניף שילת, שילת, כפר האורנים, לפיד, גני מודיעין, חשמונאים, כפר רות
• מסניף אשדוד ניתן להזמין משלוח לאשדוד בלבד
• מסניף סניף כרמיאל ניתן להזמין משלוח למעלה צביה, רמה כרמיאל, מכמנים, לבון, הר חלוץ
• מסניף אריאל ניתן להזמין משלוח ליאריאל, מרדה, סלפית
• מסניף נתניה, קרית השרון ניתן להזמין משלוח לבית ינאי, בית חרות, בית יצחק, אבן יהודה, אודים, בית יהושוע, יקום, געש, חרוצים
• מסניף רחובות ניתן להזמין משלוח לרחובות בלבד
• מסניף פרדס חנה ניתן להזמין משלוח לפרדס חנה כרכור, משמרות, גן שמואל, גן השומרון, למי אליעזר
• מסניף אחוזה רעננה ניתן להזמין משלוח לרעננה, כפר סבא
איך מתבצע התשלום עבור ההזמנה שלי?
בתוך 3 שעות פעילות ממועד קבלת ההזמנה, יצרו איתך קשר טלפוני מהסניף לטובת תשלום טלפוני וסיום ההזמנה.
- אפשר להזמין תרופות ללא מרשם עם שליח עד הבית?
לצערנו אי אפשר להזמין תרופות אונליין. נודיע לכם אם זה ישתנה.
- אפשר להחזיר תרופות?
על פי חוק, אי אפשר להחזיר תרופות, סורי.
האתר שלנו נמצא בהרצה. אם יש לכם שאלות שלא מופיעות במאגר השאלות שלנו, שילחו לנו אותן.
מבטיחים להחזיר לכם תשובה כמה שיותר מהר.
Be Team